Nie znalazłeś produktu, cena, specyfikacja lub termin realizacji Ci nie odpowiada? Zadzwoń lub wyślij zapytanie. Z pewnością znajdziemy optymalne rozwiązanie.

Centrum pomocy

Czy mogę zamówić produkty niedostępne na stronie?
Oczywiście, jeżeli interesuje cię produkt, którego nie możesz odnaleźć na naszej stronie skontaktuj się z nami wybierając jeden z poniższych sposobów:
  • kontakt telefoniczny: +48 500 666 277
  • E-mail: biuro@komplexdruk.pl
  • osobiście naszej siedzibie firmy: ul. Wolności 71 | Częstochowa
Jak założyć konto firmowe / agencji reklamowej?
Aby założyć konto firmowe/agencji reklamowej, należy zarejestrować konto w standardowy sposób przy użyciu przycisku rejestracja. Następnie należy dopisać adres do faktury i uzupełnić dane rejestrowe firmy.
W jaki sposób zmienić swoje dane?
Wszelkie dane do konta możesz edytować w panelu Klienta, dostępnym w sekcji „Moje konto” w zakładkach „Ustawienia” oraz „Adresy”.
Czy istnieje opcja neutralnej przesyłki?
Tak, opcja wysyłki neutralnej przesyłki pozwoli wysłać paczkę bezpośrednio do Twojego klienta końcowego. Za opcję neutralnej przesyłki nie pobieramy żadnej opłaty.